aankomst en start - Reisverslag uit Praia de Angeiras, Portugal van Hans Eersel - WaarBenJij.nu aankomst en start - Reisverslag uit Praia de Angeiras, Portugal van Hans Eersel - WaarBenJij.nu

aankomst en start

Blijf op de hoogte en volg Hans

21 September 2017 | Portugal, Praia de Angeiras

Op maandag 18 september weggebracht door Lisa (dochter van Johan)naar Eindhoven AirPort om te vliegen op Porto,na een prettige vlucht en een korte taxirit aangekomen in t hotel,niet heel luxe maar wel netjes,lekker gegeten en wat gedronken en vroeg te bed.Dinsdag erop uit om Porto te bekijken en een bezoek te brengen aan de Kathedraal waar onze 2e stempel werd gehaald,de eerste natuurlijk werd in Waspik al gezet,je hebt meerdere routes in Porto maar wij wilden de kustroute lopen maar deze staat in Porto niet best aangegeven maar de rivier de Douro gevolgd richting zee en hopen dat je goed loopt.In de stad lopen gaat meestal traag ivm drukte en stoplichten maar eenmaal langst de kust was t geweldig lopen met de zee op links en geweldige vergezichten toen de mist was opgetrokken na ongeveer 25 km lopen een huisje gehuurd op een camping voor €16,-per nacht,geen geld natuurlijk ,weer wat lekker gegeten en gedronken en morgen(donderdag )wel vroeg op pad,het lopen samen gaat echt goed,beiden tempo,s vrijwel gelijk.De hartelijke Gr van Johan en Hans vanaf de Portugese Camino.